Često postavljena pitanja

1. Šta je Pet Mania?

Pet Mania je vodeći brend proizvoda za mačke i pse. Nudimo širok asortiman prilagodljivih predmeta, omogućavajući kupcima da aktivno učestvuju u dizajniranju dodataka za svoje ljubimce putem našeg webshopa.  [Više o nama]

2. Gde mogu pronaći proizvode Pet Mania?

Sve naše proizvode možete pronaći na sajtu Pet Mania, kao i na društvenim mrežama poput Instagrama i TikTok-a. Takođe, imamo maloprodajne objekte locirane u Novom Sadu (TC Promenada) i Beogradu (TC Galerija).  [Više informacija o lokaciji]

3. Koje proizvode nudi Pet Mania?

Nudimo raznovrsne proizvode, uključujući personalizovane ogrlice, povodce, krevete, igračke i odeću za kućne ljubimce. Naš cilj je pružiti visokokvalitetne proizvode prilagođene željama kako ljubimaca, tako i vlasnika.

4. Koje su opcije plaćanja dostupne?

Prihvatamo plaćanja putem različitih metoda, uključujući kreditne/debitne kartice (Visa, MasterCard, Maestro), instant plaćanja putem IPS QR koda i plaćanje pouzećem. Za online kupovinu takođe nudimo plaćanje na rate za Visa ili MasterCard kreditnim karticama.

5. Kako se vrši isporuka?

Saradjujemo sa pouzdanim kurirskim službama poput Post Express-a za isporuke u Srbiji i DHL Express-a za međunarodne isporuke. Kupci imaju mogućnost da odaberu željeni način isporuke prilikom procesa narudžbine.

6. Kako mogu pratiti status svoje narudžbine?

Nakon što izvršite kupovinu, dobićete potvrdu porudžbine putem e-maila, koja će sadržati informacije o statusu vaše narudžbine. Takođe, možete se prijaviti na svoj nalog na našem webshopu i proveriti trenutni status svoje narudžbine u sekciji "Moje porudžbine".

7. Da li mogu izmeniti ili otkazati svoju porudžbinu?

Ako želite izmeniti ili otkazati svoju porudžbinu, molimo vas da nas kontaktirate što je pre moguće. Naš tim za podršku kupcima će vam pomoći da rešite vaš zahtev u skladu sa našim uslovima za izmenu ili otkazivanje porudžbine.

8. Da li mogu vratiti proizvod ako nisam zadovoljan/na?

Vaše zadovoljstvo je naš prioritet. Ako niste zadovoljni sa proizvodom koji ste kupili, imate pravo da ga vratite u roku od 14 dana od dana prijema, pod uslovom da je proizvod neoštećen i u originalnom pakovanju.

9. Kako mogu kontaktirati podršku za korisnike?

Naš tim za podršku kupcima je dostupan da odgovori na sva vaša pitanja i pruži vam podršku tokom procesa kupovine. Možete nas kontaktirati putem e-maila, telefona ili putem kontakt forme na našem webshopu. Radno vreme naše podrške kupcima je od ponedeljka do petka od 9 do 17 časova.

10. Da li nudite popuste ili posebne promocije?

Da, redovno nudimo popuste i posebne promocije našim kupcima. Dodatno, pružamo ekskluzivne pogodnosti pretplatnicima, uključujući pristup sniženim cenama i ekskluzivnim ponudama proizvoda.

11. Kako mogu ostati informisan/a o najnovijim ponudama Pet Mania?

Možete ostati informisani o našim najnovijim proizvodima, promocijama i savetima o nezi kućnih ljubimaca putem praćenja naših profila na društvenim mrežama i pretplatom na naš newsletter. Redovno delimo zanimljiv sadržaj i ekskluzivne ponude sa našim pratiocima.

12. Da li Pet Mania podržava neke humanitarne akcije?

Da, Pet Mania je posvećena pružanju podrške zajednici. Doniramo deo svake kupovine organizacijama za zaštitu životinja Pet Mondo i Animal Zone, podržavajući njihove napore u zaštiti i brizi o životinjama u nevolji.